• Дома
  • Вести
  • Контакт
  • За Нас
    • Наставен кадар
    • Интернационална канцeларија
  • Управен Одбор
  • EN

Еуро Колеџ

ПВПУ Еуро Колеџ - Куманово

  • Академски програми
    • Додипломски студии по Бизнис Администрација
    • Постдипломски студии по Бизнис Администрација
    • London Metropolitan University BA and MBA
    • Apollos University – САД
  • Образование за возрасни
    • Службеник во Книговодство
    • Канцелариска работа со текстуални документи и документи за табеларно пресметување
    • Англиски Јазик – Основно Ниво (А1)
  • Акредитации
  • ERASMUS+
    • Erasmus Charter
    • Erasmus Documents
    • Projects
      • ERASMUS + Project in Soverato, Italy
      • ERASMUS+ CSB Project 2018-2020
      • ERASMUS+ Project in Philippines
      • ERASMUS+ Project Philippines-Hokkaido-Euro College
      • ERASMUS + Project in Alanya, Turkey
      • ERASMUS+ Project Hokkaido-RUDN-Euro College
      • ERASMUS + Project with University College Wisdom from Albania
      • ERASMUS+ project with University College “CEPS – Center for Business Studies” from Bosnia and Herzegovina
      • ERASMUS+ project with Apollos University from America
      • ERASMUS+ Project with “Obedineni biznes klubove” from Bulgaria

Листа на задолжителни, изборни и слободни изборни предмети

 

Задолжителни – Прв семестар

Организациска Теорија и Развој

Во овој модул студентите учат како да разликуваат и да направат микро и макро анализа на организации, се изучуваат улогите на врвните менаџери, а исто така и разликите помеѓу различните видови организациски структури и модели. Дополнително, студентите го развиваат своето знаење за тоа како да ги проценат надворешните сили кои влијаат врз ресурсите и развојот на организацијата и да ја оценат организацијата од гледна точка на управување

Глобален Маркетинг

Примарна цел на модулот е да можат студентите да ги препознаваат културните разлики во различни глобални региони и нивниот ефект врз водењето на меѓународниот бизнис и да можат да ги анализираат овие културни разлики во однос на можностите и инхерентниот ризик во спроведувањето на маркетинг активности и во сегментирањето на глобалните пазари.

Методологија на Истражување

Овој модул се занимава со критичка евалуација на современите научно-истражувачки концепти, техники, стратегии и теории за да можат истите да бидат применливи за нивните истражувања. Од студентот се бара да применува лични усвоени истражувачки вештини во бројни ситуации и научни контексти.

Изборни – Прв семестар

Меѓународна економија

Овој Модул се фокусира на меѓународната економија, трговија и финансиите и соодветната примена на оваа економско-техничка дисциплина во рамките на работењето на економијата. Студентите треба да анализираат како се управува со процесите и принципот на спроведување на активностите во меѓународната економија, трговија и финансии како и да ги синтетизираат сите релевантни постапки

Иновации и претприемништво

Овој предмет опфаќа проучување на теориите базирани на иновации и идеи, изучување на економскиот процес на иновациите на ниво на претпријатие. Главен фокус е да се  разбере новата претприемачка економија и улогата на централната власт и поширокото општество во креирањето на претприемачката деловна клима

Корпоративни Комуникации

Основниот фокус на овој модул ќе биде да се идентификуваат клучните функции на одделенијата за организациска комуникација во рамките на една корпорација; да се идентификува дизајнот на моделот за стратешко планирање на корпоративната комуникација и да се препознаат посебните комуникациски функции, вклучувајќи ја владата, инвеститорите и односите со потрошувачите.

Задолжителни – Втор семестар

Културен и социјален менаџмент

Овој уникатен модул ќе понуди хибридна методологија во истражувањето на различните стратегии низ историјата на човештвото од епистемолошка, антрополошка и онтолошка гледна точка. Понатаму, ќе го следи развојот на пазарот и неговото ширење во културата од времето на просветителството до сегашната позиција на доцниот капитализам.

Специјалистички труд

Фокус на овој модуле е да го подготви студентот  да идентификува тема за истражување и да формулира истражувачко прашање, да спроведе темелен преглед на литературата и да претстави сеопфатна студија во согласност со научните практики кои се однесуваат на избраните методи. На крајот, тој треба да биде способен да произведе добро аргументиран емпириски, теоретски и/или методолошки придонес во избраното поле на истражување и да може да обезбеди практични импликации кои можат да ја формираат основата за секое идно истражување.

Изборни – Втор семестар

Финансии и менаџмент на финансии

Модулот ќе се фокусира на методологијата која ќе им овозможи на студентите да разликуваат финансиското планирање и личните финансии како и соодветна примена на оваа дисциплина во рамките на финансиското работење . Студентите исто така ќе ги разберат принципите на личните финансии и планирањето неопходно за критичка проценка на ризиците што постојат во секторот на финансиската индустрија.

Бизнис Моделирање

Моделот се фокусира на разбирање за системи за поддршка базирани на модели кои се потребни и кои може да се користат во процесите на донесување на менаџерски одлуки. Се оценуваат различни модели за примена на техники за моделирање и валидација. Имплементирани се DSS базирани модели кои користат Excel, Crystal Ball, @Risk и други софтверски пакети.

Facebook Page

Еуро Колеџ за две места погоре на новата Шангајска листа…

Најнови Вести

Работна средба на министерот Алити со претседателот на Управниот одбор на Еуро Колеџ

ERASMUS+ проект со Apollos University од Америка

ERASMUS+ проект со University College “CEPS – Center for Business Studies” од Босна и Херцеговина

Најчитани вести

ERASMUS+ проект со University College Wisdom од Албанија

Аплицирај за стипендија на Еуро Колеџ

III-th INTERNATIONAL SCIENTIFIC CONFERENCE

Да го заштитиме нашето здравје и здравјето на нашите најблиски

Известување од Директорот на Еуро Колеџ

Аплицирај за стипендија на Еуро Колеџ

Втор Транснационален состанок од проектот “Културолошки студии во бизнис”

Втор Multiplier Event од проектот “Културолошки студии во бизнис”

Инфо

  • Конкурс за упис на студенти
  • Апликациски формулар
  • Управен Одбор
  • Мисија
  • Визија
  • Цели
  • Извештај за самоевалуација – 2018
  • Извештај за самоевалуација – 2021
  • Дополнителни информации за програмата
  • Интернационална канцeларија
  • Портал за Студенти (Додипломски)
  • Портал за Студенти (Постдипломски)
  • Годишен извештај за информации од јавен карактер 2022
  • Академски програми
  • Образование за возрасни
  • Акредитации
  • ERASMUS+

Copyright · 2015 · Еуро Колеџ - Куманово

We are using cookies to give you the best experience on our website.

You can find out more about which cookies we are using or switch them off in settings.

Еуро Колеџ
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.

Strictly Necessary Cookies

Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Cookie Policy

More information about our Cookie Policy